پیش فروش نهال گردو آغاز شد.پیش خرید انواع نهال گردو در اولین بزرگترین مرکز تخصصی گردو در ایران بزرگترین تولید کننده انواع نهال گردو در کشور.کلیه نهال های مجموعه پالیز گردو زیر نظر مهندسین جهاد کشاورزی و کلینیک گیاه پزشکی و کادر فنی مجرب همراه با شناسنامه و گواهی بهداشت تولید و صادر می گردد. افتخار خانواده ما تجربه ۱۰۰ سال تولید نهال گردوست.پالیز گردو با فعالیت ۱۰۰ ساله در زمینه کاشت نهال گردو جدآ جد (پدر به پسر) بعنوان تولید کننده اختصاصی نهال گردو در ایران شناخته شده که فعالیت پیوند گردو را از سال ۸۴ اغاز نموده است

مدیریت 09144501003
مشاوره 09144501007

گردو و خواص معجزه‌آسای آن برای سنگ کلیه

گردو یکی از مغزهای پرخاصیت است که فواید و خواص شگفت انگیزی در تامین سلامت عمومی و بدن و پوست و مو دارد. گردو غنی از مواد مغذی است و منبع سرشاری از چربی های سالم، پروتئین و فیبر محسوب می شود. اصالت درخت گردو به شرق آمریکای شمالی برمی گردد که امروزه کاشت و پرورش آن در بسیاری از کشورهای دنیا بویژه چین، ایران و در ایالات های کالیفرنیا و آریزونای آمریکا بسیار معمول است.

گردوی سالم به عنوان یکی از انواع مغزهای بسیار مقوی شناخته می شود که استفاده از آن و همچنین فواید و خواص بی شمار آن برای بدن بسیار مورد تاکید قرار گرفته است. گردو حاوی مقادیر بالایی از اسیدهای چرب امگا3 است که تاثیر زیادی در کاهش کلسترول خون دارد و وجود آن به مقدار کافی می تواند سلامت قلب و عروق را تامین کند. گردو همچنین یکی از مواد موثر در لاغری و کاهش وزن شناخته می شود. در این مطلب قصد داریم به خواص مفید گردو برای درمان سنگ صفرا بپردازیم.

مصرف گردو می تواند مانع از ایجاد سنگ صفرا شود

کیسه صفرا یک عضو گلابی شکل و کوچک در بدن است که در قسمت بالایی شکم و زیر کبد جای گرفته است. وجود اختلال در این عضو می تواند منجر به تشکیل سنگ در آن شود و مشکلات فراوانی را برای فرد ایجاد نماید که گاها تنها با استفاده از روش های جراحی می توان آن را درمان کرد.

 

کیسه صفرا یک عضو گلابی شکل و کوچک در بدن است

غلظت بیش از اندازه مایع صفراوی است که موجب تشکیل سنگ در آن می شود. نقش کیسه صفرا در بدن جمع آوری و ذخیره‌سازی صفرا از کبد است. کیسه صفرا در تجزیه چربی های شکمی نیز بسیار موثر است. این عضو در صورت سالم بودن می تواند باعث هضم خوب غذا، پیشگیری از ابتلا به سرطان و تشکیل سنگ های صفراوی شود.

بنابه نظر متخصصین برگ و پوست گردو مقوی بوده و می تواند به عنوان تصفیه کننده خون عمل کند. خوردن گردو به طور مرتب مانع از ایجاد سنگ در کلیه و کیسه صفرا می شود.

مغز گردو با داشتن پروتئین، قند، آب، ویتامین، املاح معدنی و مواد چربی یک ماده بسیار مفید است. فسفر موجود در گردو را می توان با مقدار آن در گوشت ماهی و برنج و حتی تخم مرغ برابر دانست.

گنجاندن گردو در سبد غذایی و مصرف آن به طور مرتب می تواند خطر ابتلا به سنگ کیسه صفرا را کاهش دهد. طبق نتایج تحقیقات مصرف روزانه 30 گرم گردو می تواند 25 درصد احتمال ایجاد سنگ در کیسه صفرا را کم کند.

مغز گردو با داشتن پروتئین، قند، آب، ویتامین، املاح معدنی و مواد چربی

چربی های غیراشباع موجود در گردو مانند چربی امگا3 تا حد زیادی می تواند در کاهش خطر ابتلا به سنگ کیسه صفرا کمک کند و سطح سلامت کیسه صفرا را افزایش دهد.

برای تاثیرگذاری مطلوب بهتر است روزی 2 عدد گردو مصرف کنید تا از ایجاد سنگ کیسه صفرا جلوگیری نمایید. چربی های مفید موجود در گردو می تواند منجر به کاهش کلسترول بد خون شود و مانع از انسداد شرایین گردد. همچنین مصرف گردو خطر مرگ ناگهانی با منشا اختلالات قلبی و گرفتگی عروق را کاهش داده و در تامین سلامت قلب و عروق بسیار تاثیرگذار است.

سلامت کیسه صفرا به عنوان یک عضو مهم بسیار اهمیت دارد، بنابراین بهتر است در رژیم غذایی خود از گنجاندن موادی که باعث آسیب به این عضو می شوند اجتناب کنید. خوردن گردو می تواند سلامت کیسه صفرا را تضمین کند.

جمع بندی

کیسه صفرا یک عضو کوچک اما بسیار مهم در بدن است که تامین سلامت آن می تواند در سلامت دیگر اعضای بدن نیز بسیار موثر باشد. سنگ کیسه صفرا می تواند در اثر تغذیه نامناسب و استفاده از خوراکی های غیرمفید ایجاد شود. در این میان گردو به عنوان یک ماده بسیار پرخاصیت و غنی از چربی های مفید و مواد مغذی مورد نیاز برای بدن گزینه مناسبی برای تامین سلامت کیسه صفرا محسوب می شود.

نهالستان پالیز به عنوان مرکز تخصصی تامین نهال های با کیفیت گردو آماده است تا خدمات خود را در زمینه هایی مانند احداث باغات، تهیه و انتخاب خرید اینترنتی نهال گردو مناسب با شرایط اقلیمی مناطق مختلف و مراحل کاشت و نگهداری درختان گردو را به مشتریان خود ارائه نماید. نهال های گردوی این مرکز به لحاظ کیفیت به تایید نهادهای مربوطه رسیده اند. همچنین فروش نهال ها در پالیز تضمینی است. شما می توانید با مراجعه حضوری با به صورت آنلاین با این مرکز در ارتباط بوده و از خدمات آن استفاده نمایید.

همچنین باغداران محترم می توانند برای اخذ مشاوره در موضوعات مربوط به انتخاب و کاشت و نگهداری درختان گردو با کارشناسان مجرب این مرکز در تماس باشند.

تماس با پالیز گردو