پیش فروش نهال گردو آغاز شد.پیش خرید انواع نهال گردو در اولین بزرگترین مرکز تخصصی گردو در ایران بزرگترین تولید کننده انواع نهال گردو در کشور.کلیه نهال های مجموعه پالیز گردو زیر نظر مهندسین جهاد کشاورزی و کلینیک گیاه پزشکی و کادر فنی مجرب همراه با شناسنامه و گواهی بهداشت تولید و صادر می گردد. افتخار خانواده ما تجربه ۱۰۰ سال تولید نهال گردوست.پالیز گردو با فعالیت ۱۰۰ ساله در زمینه کاشت نهال گردو جدآ جد (پدر به پسر) بعنوان تولید کننده اختصاصی نهال گردو در ایران شناخته شده که فعالیت پیوند گردو را از سال ۸۴ اغاز نموده است

مدیریت 09144501003
مشاوره 09144501007

از خواص گردو با عسل بیشتر بدانید!

خواص گردو با عسل را دست کم نگیرید، این ترکیب یک ترکیب اصیل دارویی و سنتی است که اگر نسبت به آن غافل نشوید، می‌توانید از بیماری‌های زیادی در امان باشید و حتی آن‌ها را درمان کنید.

ترکیب گردو با عسل یک ترکیب ارگانیک است که به راحتی جذب بدن می‌شود و بسیاری از متخصصان تغذیه آن را به افرادی با بیماری‌های گوارشی، لاغری و دارای مشکلات قلبی توصیه می‌کنند.از همه مهمتر برای تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار مفید و عالی است به این دلیل که بخش اعظمی از بیماری‌های کنونی به دلیل ضعف سیستم ایمنی است که باید از این مسئله به طور طبیعی پیشگیری کرد. در این مقاله به خواص گردو با عسل می‌پردازیم که می‌تواند شما را با این ترکیب جادویی به درستی آشنا کند و از فواید بی چون و چرای آن بهره‌مند کند.

مضرات گردو و عسل

فواید بی‌نظیر ترکیب گردو با عسل

بر کسی پوشیده نیست که عسل یکی از مفید‌ترین مواد طبیعی است که برای هر درد و  مرضی می‌تواند تسکینی باشد.

عسل دارای:

  • اسید فولیک
  • ویتامین A، B، C، K، E
  • اسید آمینه

است، که هر کدام از این مواد به صورت جداگانه بر روی یکی از سلول‌های بدن تاثیرات مثبت دارند و می‌توانند آن‌ها را از بیماری‌های فراوان در امان نگه دارند.

مثلا :

  • بر روی عملکرد قلب و بهبود عروق خونی
  • پیشگیری از استرس و عوارض همراه آن
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • تاثیر مثبت بر کیفیت خون
  • افزایش هموگلوبین و کاهش کم خونی
  • از بین بردن سردرد
  • افزایش قوای دستگاه گوارش
  • از بین بردن بیماری‌های گوارشی مثل یبوست
  • افزایش حجم شیر مادر
  • افزایش قدرت تفکر و کارایی مغز

مزایای فراوان عسل و گردو

با توجه به مزایای فراوان عسل که نام برده شد، بهتر است که به خواص گردو با عسل بپردازیم که این ترکیب می تواند مزایا را قطعا چند برابر کند و بدن انسان را برای همیشه از هر نوع بیماری و آسیبی محافظت نماید.

معجزه ترکیب گردو با عسل

این ترکیبی که قرار است از گردو و عسل بگوییم، بسیار خوشمزه و دلپذیر است که البته بیشتر به عنوان یک داروی موثر از آن استفاده می‌کنند. عسل و گردو دو ماده مقوی هستند که ترکیب آن‌ها برای فصول سرد بسیار عالی است. به این دلیل که در پاییز و زمستان بیشتر در معرض سرماخوردگی، آنفلونزا و سایر بیماری‌های ویروسی قرار می‌گیریم که با کمک این دو می‌توان سیستم ایمنی قوی و مقاوم را فراهم کرد و از انواع بیماری‌ها در امان بود.

طرز تهیه معجون عسل و گردو

طرز تهیه معجون عسل و گردو: اگر قصد دارید که از خواص گردو با عسل بهره‌مند شوید، بهتر است که یک کیلوگرم گردو را با یک و نیم کیلوگرم عسل ترکیب کنید و بگذارید در جای تاریک به مدت 2 الی 3 ماه باقی بماند و بعد از مدت اعلام شده شما با یک داروی شفابخش مواجه خواهید شد که هر چه از مزایا و فواید آن بگوییم، قطعا کم گفته‌ایم. در ادامه به برخی از این مزایا اشاره خواهیم کرد:

مبارزه با مشکلات گوارشی

مشکلات گوارشی جز بیماری‌هایی هستند که ممکن است بسیاری از ما در طول زندگی با هر یک از آنها مواجه شویم و متاسفانه بسیاری از ما آن‌ها را جدی نمی‌گیریم.

مثلا کودکان در سنین رشد ممکن است در اثر یک سری موارد درگیر انگل روده‌ای، یبوست و سایر مشکلات شوند که والدین از آن بی اطلاع هستند ولی با خوردن ترکیب عسل و گردو بسیاری از این مشکلات از بین خواهند رفت. نه تنها در کودکان بلکه در بزرگسالان هم مشکلات عمده گوارشی مثل رفلاکس معده، مشکلات روده بزرگ و غیره با این ترکیب جادویی حل شدنی هستند.

درمان بیماری گوارشی

بهبود سلامت جنسی مردان و زنان

سلامت جنسی باید یکی از اولویت‌های سلامت فردی در بین عموم باشد که متاسفانه به این موضوع هم اهمیت کمی داده می‌شود.بسیاری از زنان و مردان از ناباروری و مشکلات عدیده جنسی گلایه دارند که اگر از خواص گردو با عسل غافل نشوند، می‌توان بخش عمده‌ای از این مشکلات را برطرف کرد. از همه مهمتر مانعی بر سر راه بیماری‌های مرتبط با تخمدان، پروستات و سرطان‌های مرتبط با این اعضاست.

بهبود میل جنسی

التیام زخم و بهبود عفونت‌ها

ترکیب گردو و عسل در بسیاری از مواقع می‌تواند با انواع زخم‌های روده‌ای و گوارشی و یا حتی زخم‌های موضعی بر روی پوست که حاصل از خراش و یا جای جوش هستند، مقابله کند.

گردو و عسل هر دو خاصیت التیام بخشی دارند و در بهبود انواع زخم‌های بدنی می‌توانند موثر واقع شوند.

خاصیت آنتی اکسیدان و مقابله با انواع سرطان‌ها

بیشتر سرطان‌ها و بیماری‌های مخرب بر اثر رادیکال‌های آزاد در بدن شکل می‌گیرند.مثلا وجود آلودگی‌ها و آلاینده‌های موجود در هوا می‌توانند برای سیستم تنفسی و گوارشی مشکلات زیادی ایجاد کنند.

ترکیب گردو با عسل

همچنین وجود رادیکال‌هایی مثل اشعه خورشید عامل اصلی برای انواع چین و چروک‌های عمقی پوست هستند. که خواص گردو با عسل موجب ورود منبع عظیمی از آنتی اکسیدان‌های مفید به بدن می شود که سریعا با رادیکال‌های آزاد وارد مبارزه شده و آن‌ها را از بین می برد.از دیگر منابع رادیکال‌های آزاد می‌توان به فست فودها و غذاهای سرخ کرده و همچنین مواد غذایی افزودنی اشاره کرد که برای تمامی اجزای بدن مضر هستند و اگر از آن دسته افرادی هستید که فست فودها جز مصرف روزانه و یا هفتگی شما می‌باشند، حتما از ترکیب گردو با عسل غافل نشوید.

پرخاصیت برای پوست

مصرف عسل با گردو موجب می‌شود پوستی شاداب و روشن داشته باشید. به خاطر اینکه هر دو سلول‌های کلاژن ساز پوست را تحریک می‌کنند و این کلاژن باعث سفت شدن و افزایش مقاومت پوست می‌شود.بنابراین به کمک خواص گردو با عسل می‌توانید از چین و چروک‌های پوست و جوش‌های پوستی پیشگیری کنید و زیبایی را به پوست خود هدیه بدهید.

مصرف عسل با گردو موجب می‌شود پوستی شاداب و روشن

جمع‌بندی

گردو و عسل، هر دو موادی پر قدرت و انرژی‌زا محسوب می شوند که هر کدام به تنهایی فواید زیادی دارند. این دو ماده قطعا در ترکیب با یکدیگر معجونی معجزه‌آسا فراهم می ‌آورند که استفاده از آن می تواند برای بسیاری از امراض موجود در بخش های مختلف بدن جنبه ای درمانی داشته باشد. بهبود سلامت جنسی، التیام زخم ها و عفونت‌ها، تامین سلامت دستگاه گوارش، مبارزه با انواع سرطان ها و تامین سلامت و شادابی پوست را می توان از جمله خواص مفید گردو و عسل برشمرد.

برای داشتن محصول گردوی باکیفیت و مرغوب، بایستی در هنگام خرید نهال آن نهایت دقت را به عمل آورده و نهال متناسب و سازگار با اقلیم خود را انتخاب کنید تا بتواند به خوبی با محیط و خاک خود سازگار شده و نهایتا رشد و باردهی مطلوبی داشته باشد. برای این منظور بهتر است نهال گردوی خود را از مراکز معتبر و دارای لیبل خریداری کنید.

نهالستان پالیز به عنوان یکی از مراکز معتبر تامین نهال های مرغوب و با کیفیت شناخته می شود که شما می توانید برای خرید انواع نهال گردو به صورت حضوری یا اینترنتی از این مرکز اقدام کنید.

نهالستان پالیز مرکز تخصصی فروش انواع ارقام گردو است که محصولات خود را به صورت تضمین شده و با قیمتی مناسب ارائه می کند. کارشناسان مجرب حاضر در این مرکز آماده اند به باغداران و مشتریان محترم مشاوره های مورد نیاز در زمینه انتخاب نوع نهال، احداث باغ گردو، نحوه کاشت و نگهداری درختان گردو را ارائه کنند.

تماس با پالیز گردو