پیش فروش نهال گردو آغاز شد.پیش خرید انواع نهال گردو در اولین بزرگترین مرکز تخصصی گردو در ایران بزرگترین تولید کننده انواع نهال گردو در کشور.کلیه نهال های مجموعه پالیز گردو زیر نظر مهندسین جهاد کشاورزی و کلینیک گیاه پزشکی و کادر فنی مجرب همراه با شناسنامه و گواهی بهداشت تولید و صادر می گردد. افتخار خانواده ما تجربه ۱۰۰ سال تولید نهال گردوست.پالیز گردو با فعالیت ۱۰۰ ساله در زمینه کاشت نهال گردو جدآ جد (پدر به پسر) بعنوان تولید کننده اختصاصی نهال گردو در ایران شناخته شده که فعالیت پیوند گردو را از سال ۸۴ اغاز نموده است

مدیریت 09144501003
مشاوره 09144501007

روش‌های کاربردی برای پاک کردن رنگ گردو از دست‌ها

مقدمه| پاک کردن رنگ‌ گردو

پاک کردن رنگ‌ گردو یکی از بزرگ‌ترین معضلات پس از استفاده و پوست کندن گردوهای تازه رنگ سیاهی است که از آن‌ها بر روی دست‌ها باقی می‌ماند. این رنگ گاها تا روزها از بین نمی‌رود و در نتیجه ظاهر ناخوشایندی به دست‌های شما می‌بخشد. حال سوال این است که با چه روش‌هایی می‌توان هم گردوهایی تازه و خوشمزه را پوست کند و هم اینکه از رنگ گرفتن دست‌ها جلوگیری کرد. در این مطلب قصد داریم چند روش کاربردی برای پاک کردن رنگ‌ گردو  از دست‌های شما را پیشنهاد دهیم. تا آخر مطلب با ما همراه باشید.

بهترین روش پاک کردن سیاهی دستان رنگ گردو

علت سیاه شدن دست‌ها هنگام پوست کندن گردو چیست؟

حتما شما هم تجربه تلخ سیاه شدن دست‌ها پس از پوست کردن گردو را داشته‌اید. عموما پوست گردوهای تازه در اثر تماس با دست باعث سیاه شدن آن می‌شود و رنگ این سیاهی با مایع‌های دستشویی و سایر شوینده‌ها پاک نخواهد شد‌. علت علمی این امر این است که پوست گردو حاوی ترکیبات به شدت قوی و زیاد اسیدی است و در نتیجه خاصیت رنگ دهی فوق العاده‌ای نیز دارد‌.

این مواد موجود در پوست گردو در اثر تماس با پوست دست و اکسیژن آزاد فضا سبب ایجاد لکه‌های قهوه‌ای رنگ مایل به سیاه بر روی پوست دست شما می‌شوند. لکه‌های ایجاد شده بر اثر تماس پوست گردو با دست بسیار عمیق هستند و به راحتی با هر شوینده‌ای از بین نمی‌روند.

 فوق العاده پوست رنگ گردو

جالب است بدانید که این خاصیت رنگ دهی فوق العاده پوست گردو باعث شده است که از زمان‌های قدیم از این ماده شگفت انگیز جهت رنگ دهی به ابزارها و وسایل استفاده کنند. به گونه‌ای که در قدیم از پوست گردو جهت رنگ کردن موها، الیاف، نخ‌ها و… استفاده می‌شد. این رنگ کاملا طبیعی بوده و علی رغم طبیعی بودن آن از ثبات و ماندگاری بسیار بالایی برخوردار است.

چند روش کاربردی برای پاک کردن رنگ‌ گردو

حال که با دلایل علمی علت سیاه شدن و رنگ گرفتن دست توسط پوست گردوهای تازه آشنا شده‌اید، وقت آن است که چند روش کاربردی برای پاک کردن رنگ گردو از دست‌های شما را آموزش دهیم. همراه ما باشید.

نحوه پاک کردن رنگ پوست گردوی دست سیاه

پاک کردن لکه‌های سیاه پوست گردو به کمک برگ درختان گردو

یکی از راحت‌ترین روش‌ها برای پاک کردن لکه‌های قهوه‌ای رنگ ناشی از برخورد پوست گردو با دست شما، استفاده از برگ خود درختان گردو است. برای این کار برگ درخت گردو را بر روی لکه‌های قهوه‌ای و تیره دست خود مالش دهید و سپس آن‌ها را به کمک مواد شوینده شست و شو دهید تا رنگ دستتان به حالت طبیعی خود باز گردد. توجه داشته باشید برای این که از این کار نتیجه بگیرید، لازم است که چندین بار این عمل را تکرار کنید.

پاک کردن لکه‌ها به کمک سرکه

سرکه یکی دیگر از ترکیبات شگفت انگیز برای از بین بردن لکه‌های عمیق پوست گردو است. برای این که رنگ ناشی از تماس پوست دست با پوست گردو کاهش پیدا کند، نصف فنجان سرکه را با نصف فنجان آب مخلوط کنید و سپس دست‌های خود را به کمک آن‌ها شست و شو دهید تا لکه‌ها کم کم ناپدید شوند.

خمیردندان دشمن لکه‌های قهوه‌ای رنگ پوست گردو

خمیر دندان یکی دیگر از راه‌های ساده جهت پاک کردن رنگ گردو از پوست دست شما است. این روش یک روش پرکاربرد و تضمین شده برای بازگرداندن رنگ پوست دست شما است. در این روش تنها کافی است که مقداری از خمیردندان جرم گیر و سفید کننده را بر روی یک مسواک قدیمی و بی‌استفاده بمالید و سپس بر روی دست خودتان مالش دهید تا کم کم رنگ لکه‌ها کم رنگ شده و در نهایت از بین برود.

تاثیر خمیر دندان برای از بین بردن سیاهی دستها

پاک کردن رنگ‌ گردو: از بین بردن سیاهی پوست گردو با ترکیب نمک و آبلیمو

برای از بین بردن رنگ ناشی از تماس پوست دست با پوست گردو می‌توانید، نصف فنجان آبلیمو را با یک قاشق نمک خوراکی ترکیب کرده و سپس دست‌های خود را با آن شست و شو دهید تا زمانی که لکه‌ها به طور کامل از بین بروند.

با نمک و آب لیمو رنگ

کاربرد کرم‌های لایه بردار برای حذف لکه‌های قهوه‌ای

یکی از روش‌های نوین و جدید برای حذف لکه‌های قهوه‌ای رنگ پوست استفاده از کرم‌های لایه بردار است. این روش تضمین شده و کاملا ایمن است و برای سلامت پوست دست انسان نیز مشکلاتی ایجاد نمی‌کند.

پاک کردن لکه‌های سیاه به کمک شیر و آبغور

ترکیب آبغوره و شیر یکی دیگر از ترکیبات مفید و کاربردی در حذف لکه‌ها و رنگ‌های ناشی از پوست گردو است. در این روش تنها کافی است که مقدار برابری از شیر و آبغوره را با یکدیگر ترکیب کرده و سپس دست‌های خود را با آن بشویید تا به حالت طبیعی و عادی خود بازگردد.

پاک کردن لکه‌ها به کمک جوش شیرین

جوش شیرین یکی دیگر از موادی است که تاثیر خوبی بر روی پاک شدن لکه‌ها دارد. برای این کار می‌توانید مقداری از مایع دست شویی را با مقداری جوش شیرین مخلوط کرده و سپس دست‌های خود را با آن‌ها شست و شو دهید. یا اینکه می‌توانید مقداری جوش شیرین را بر روی یک مسواک قدیمی ریخته و بر روی لکه‌ها مالش دهید تا لکه‌ها به طور کامل از بین بروند.

تاثیر خوبی بر روی پاک شدن لکه‌ها رنگ سیاه

پاک کردن رنگ‌ گردو به کمک وایتکس

یک روش دیگر که می‌توان برای حذف لکه‌ها به کار برد، استفاده از وایتکس است. البته این روش زیاد به شما پیشنهاد نمی‌شود و بهتر است از همان روش‌های قبلی استفاده کنید. خصوصا اگر دارای پوست حساسی هستید، سعی کنید این روش را هرگز امتحان نکنید. اما اگر لکه‌های ناشی از تماس با پوست گردو با روش‌های قبلی از دست شما حذف نشد، می‌توانید مقداری وایتکس را با آب رقیق کرده و سپس دست خود را با آن بشویید تا لکه‌ها کم کم از پوست شما حذف شوند‌.

پاک کردن لکه‌های پوست گردو به کمک حلال لاک ناخن و یا اکسیدان رنگ مو

این روش بسیار جالب و کاربردی خصوصا برای خانم‌ها است‌. می‌توانید برای حذف لکه‌های پوست دست خود را با حلال لاک ناخن و یا اکسیدان رنگ مو شست و شو دهید. البته این روش نیز مانند وایتکس جز آخرین راه‌ها به حساب می‌آید و سعی کنید از روش‌های قبلی برای حذف لکه‌ها استفاده کنید. به خصوص اگر پوست حساسی دارید، این روش اکیدا توصیه نمی‌شود، چرا که دارای عوارض جانبی بسیاری است.

سخن آخر

حال که روش‌های کاربردی پاک کردن رنگ‌ گردو از پوست دست را آموختید، می‌خواهیم یک مجموعه معتبر و با کیفیت را در زمینه فروش انواع و اقسام نهال‌های گردو به شما معرفی کنیم. مجموعه پالیز گردو که سالیان دراز در زمینه فروش و پرورش نهال‌های گردو فعالیت کرده‌اند و مشتریان زیادی را نیز به مجموعه خود جذب نموده‌اند.

جالب است که بدانید مجموعه پالیز گردو از طریق مشاوره رایگان به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم (انلاین ) نهال گردو به باغداران کلیه اقدامات مرتبط با فروش انواع نهال گردو و میوه (باغداری از جمله نحوه احداث باغ گردو، نگهداری کاشت، داشت و نحوه رسیدگی بیماری و آفات زدایی، کودهی، هرس و….) را نیز آموزش داده و در سایر زمینه‌ها آن‌ها را راهنمایی می‌کنند.

تماس با پالیز گردو