پیش فروش نهال گردو آغاز شد.پیش خرید انواع نهال گردو در اولین بزرگترین مرکز تخصصی گردو در ایران بزرگترین تولید کننده انواع نهال گردو در کشور.کلیه نهال های مجموعه پالیز گردو زیر نظر مهندسین جهاد کشاورزی و کلینیک گیاه پزشکی و کادر فنی مجرب همراه با شناسنامه و گواهی بهداشت تولید و صادر می گردد. افتخار خانواده ما تجربه ۱۰۰ سال تولید نهال گردوست.پالیز گردو با فعالیت ۱۰۰ ساله در زمینه کاشت نهال گردو جدآ جد (پدر به پسر) بعنوان تولید کننده اختصاصی نهال گردو در ایران شناخته شده که فعالیت پیوند گردو را از سال ۸۴ اغاز نموده است

مدیریت 09144501003
مشاوره 09144501007

زمان باردهی درخت گردو: [زمان بارهی ارقام مختلف گردو]

اگر زمین مناسبی برای کشت درخت میوه دارید و می‌خواهید از آن سود خوبی بدست آورید، ما به شما خرید نهال گردو را پیشنهاد می‌کنیم. همانطور که می‌دانید گردو یکی از میوه‌های پرکاربرد و مهم در رژیم غذایی افراد مختلف است و اگر بتوانید رقم درستی را برای زمین خود انتخاب کنید و شرایط نگهداری خوبی نیز برای آن فراهم کنید، در آینده سود خوبی را بدست می‌آورید. اما یکی از سوالاتی که معمولا پرسیده می‌شود این است که بعد از چند سال درخت گردو به تولید محصول و درنتیجه به سود می‌رسد. در پاسخ به این سوال تصمیم گرفتیم که این مقاله را با این موضوع آماده کنیم تا به شما بگوییم زمان باردهی درخت گردو چگونه است.

بهترین رمان باروری درخت گردو

در ادامه توضیحات کاملی درباره زمان تولید محصول نهال‌های گردو مختلف نوشته شده، اما در همین ابتدا بهتر است یادآوری کنیم که اکثر رقم‌های نهال گردو کیفیت خوبی دارند و میزان باردهی آن‌ها نیز مطلوب است، اما این انتخاب شما است که باعث می‌شود که این درخت گردو در شرایط خوبی کشت شود یا خیر. به عنوان مثال نهال گردو تویسرکان نسبت به سرما مقاوم است، اما نهال گردو پدرو حتی نسبت به سرمای بهاره نیز حساس بوده و نمی‌تواند باردهی خوبی داشته باشد. بنابراین ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای اینکه سرمایه خود را از دست ندهید، برای این انتخاب از یک مجموعه باسابقه کمک بگیرید.

با زمان باردهی درخت گردو آشنا شوید.

اگر می‌خواهید بدانید که نهال و درخت گردو بعد از چه مدتی بار می‌دهد، باید گفت که این موضوع به شرایط مختلف مانند نوع نهال گردو، نوع منطقه کاشت، شرایط نگهداری و… بستگی دارد. در این بخش می‌خواهیم به شما بگوییم که کدام یک از رقم‌های درخت گردو زودبازده و کدام دیربازده است. یکی از نهال‌های گردو که در سال اول به ثمر می‌نشیند، گردو ژنوتیپ پالیز، نهال گردو اسرائیلی و… نام دارد. اما درخت‌های دیگری مانند چندلر، پدرو، فرنور و… هستند که در سال‌های اول یا دوم میوه داده و می‌توانید از محصول آن استفاده کنید. درخت گردو پکان آمریکایی نیز دو سال بعد از کاشت، شروع به تولید محصول کرده و باردهی آن در سال نهم به اوج خود می‌رسد.

اما به صورت کلی معمولا نهال‌های گردو بعد از حدود ۵ سال به بار می‌نشینند و می‌توان گفت که بیشترین درصد بازدهی درخت گردو از سال‌های پنج تا شش است. برای این گروه از درخت‌های گردو می‌توان به نهال گردو خوشه‌ای و… اشاره کرد. البته نهال گردو محلی تویسرکان نیز از سال‌های پنجم تا هفتم بار می‌دهد. اما شاید بپرسید که زمان باردهی درخت گردو چه اهمیتی دارد؟ اگر شما یک باغبان باشید، این موضوع یکی از نگرانی‌های اصلی شما و حتی یکی از تاثیرگذارترین عوامل بر انتخاب نوع نهال گردو خواهد بود، زیرا زمان و میزان باردهی نهال گردو بر روی درصد سود و افزایش سرمایه شما تاثیر مستقیم خواهد داشت.

فصل باردهی درخت گردو

چرا خرید نهال گردو انتخاب بهتری برای باغ شما است؟

اگر شما بخواهید بذر درخت گردو را خریداری کنید و آن را در زمین خود بکارید، باید حدود شش تا ده سال منتظر باشید تا این نهال رشد کرده و به زمان باردهی درخت گردو برسد. اما همانطور که در بخش قبل گفته شد، با خرید نهال‌های پیوندی باکیفیت و درجه یک می‌توانید خیلی سریع به برداشت محصول برسید و حداکثر باید ۴ یا ۵ سال منتظر باشید و این یعنی نصف زمانی که باید برای به ثمر رسیدن بذر گردو منتظر بمانید. بنابراین خرید نهال گردو می‌تواند انتخاب مقرون‌به‌صرفه و بهتری برای شما باشد. اما در هنگام انتخاب نهال گردو نیز باید به موارد مهمی مانند نوع رقم نهال گردو، شرایط آب‌وهوایی منطقه کشت، میزان آبیاری و… توجه کنید.

اگر می‌خواهید خیالتان از انتخاب نهال گردو راحت باشد

اگر می‌خواهید خیالتان از انتخاب نهال گردو راحت باشد و مطمئن شوید که این رقم برای باغ شما مناسب است، می‌توانید به صورت کاملا رایگان برای مشاوره با کارشناس‌های مجموعه پالیز گردو تماس بگیرید و سپس می‌توانید به صورت آنلاین و یا حضوری اقدام به خرید نهال‌های گردو موردنظر خود کنید.

همچنین اگر برای مراحل بعدی کاشت و نگهداری مانند احداث باغ، هرس درخت‌های گردو ، مبارزه با بیماری‌ها و آفات، کوددهی و… نیز احتیاج به کمک تخصصی داشتید، کارشناس‌های باتجربه این مجموعه همراه شما خواهند بود.

جمع‌بندی برای زمان باردهی درخت گردو

در این متن با زمان باردهی درخت گردو آشنا شدید و متوجه شدید که چرا خرید نهال گردو در مقایسه با کاشت بذر گردو می‌تواند انتخاب منطقی‌تری برای باغبانان باشد. زودبازده و یا دیربازده بودن نهال گردو می‌تواند تعیین کند که شما چه زمانی به سود خود برسید و حتی می‌تواند باعث افزایش درآمد و یا حتی از بین رفتن سرمایه اولیه شود.

بنابراین مجموعه تخصصی پالیز گردو همراه شما است تا بتوانید به صورت اصولی و درست برای باغ گردو تصمیم بگیرید. همچنین نهال‌های گردو موجود در این مجموعه به صورت شناسنامه‌دار و با تضمین کیفیت به فروش می‌رسند تا شما بتوانید در بهترین شرایط یک باغ گردو احداث و از آن مراقبت کرده تا بتوانید بعد از یک تا حداکثر ۵ سال بعد از محصولات باغ گردو استفاده کنید.

تماس با پالیز گردو