پیش فروش نهال گردو آغاز شد.پیش خرید انواع نهال گردو در اولین بزرگترین مرکز تخصصی گردو در ایران بزرگترین تولید کننده انواع نهال گردو در کشور.کلیه نهال های مجموعه پالیز گردو زیر نظر مهندسین جهاد کشاورزی و کلینیک گیاه پزشکی و کادر فنی مجرب همراه با شناسنامه و گواهی بهداشت تولید و صادر می گردد. افتخار خانواده ما تجربه ۱۰۰ سال تولید نهال گردوست.پالیز گردو با فعالیت ۱۰۰ ساله در زمینه کاشت نهال گردو جدآ جد (پدر به پسر) بعنوان تولید کننده اختصاصی نهال گردو در ایران شناخته شده که فعالیت پیوند گردو را از سال ۸۴ اغاز نموده است

مدیریت 09144501003
مشاوره 09144501007

از خواص پوست سبز گردو برای دندان چه می دانید؟

در زندگی روزمره مشکلاتی همچون نفخ معده، عفونت های سینوسی، عوامل عفونی و.. باعث می شوند تا بیماری هایی مانند آبسه لثه برای افراد اتفاق بیوفتد؛ در کنار درمان های شیمیایی و استفاده از آنتی بیوتیک های گوناگون، روش های خانگی و بی خطری نیز وجود دارند که بتوان از آن ها درجهت رفع این مشکل استفاده کرد؛ روش هایی که در آن ها از یک ماده با پایه گیاهی برای ضد عفونی لثه استفاده می گردد؛ از جمله ماده های مذکور پوست سبز گردو برای دندان می باشد.

درمان عفونت با پوست سبز گردو

 نهالستان پالیز در این مقاله، به عنوان بزرگ ترین نهالستان گردو کشور، پوست سبز گردو برای دندان ها و سایر خواص آن را مورد بررسی قرار می دهد.

عفونت های ریشه دار دهان عامل بیماری های خطرناک می باشند؟ چرا

بیماری هایی که موجب پدید آمدن عفونت هایی در دهان می شود، به طور مستقیم به دندان و لثه ها ریشه می زند و اگر این بیماری ها تحت درمان قرار نگیرند، موجب بروز بیماری های خطرناکی مانند سرطان دهان می شوند؛ پس درمان این عفونت ها امری ضروری است.

در کنار مراقبت های دهان و دندان، حفظ زیبایی و سفیدی دندان ها نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است یکی از راه های تحقق این دو مورد، استفاده از مواد گیاهی است که برای سلامتی بی خطر می باشند. همانطور که در ابتدای مقاله ذکر شد، استفاده از پوست سبز گردو می تواند در این زمینه به شما کمک کند.  بر اساس گفته های متخصصان طب سنتی، استفاده از پوست سبز گردو برای دندان سبب تقویت لثه شده و از بروز عفونت های دندان و لثه جلوگیری کرده و بنابراین بد نیست از این پوست سبز رنگ دو الی سه بار در هفته استفاده کنید. از جمله خواص پوست سبز گردو می توان به جرم گیری منحصر به فرد آن اشاره کرد.

علت بروز عفونت های دهان و دندان چیست؟

کارکرد نادرست سیستم گوارشی در بدن باعث به وجود آمدن بوی بد دهان می شود و همچنین عواملی مانند ترشحات پشت حلق و ریفلاکس معده نیز در بروز این رخداد تاثیر گذار هستند. تمامی این موارد و برخی عوامل دیگر موجب می شود که عضوی از بدن مانند دهان دچار ضعف در ایمنی شده، مواد زائد در آن تجمع پیدا کرده و در نهایت بیمار شود.

جرم گیری دندان با پوست سبز گردو

 چرا پوست سبز گردو راهی برای جرم گیری دندان ها محسوب می شود؟

وجود زردی در دندان های باعث می شود تا شما اعتماد به نفستان را از دست بدهید و نتوانید با آسودگی خاطر لبخند بزنید.  در اینجا قصد داریم راهی را به شما معرفی کنیم تا عوارض ناشی از این مشکل را به حداقل برسانید. در ابتدا لازم است شما یک عدد گردوی سبز داشته باشید، سپس پوست سبز آن را توسط چاقو از میوه اصلی جدا کنید و حالا زمان آن است که عمل جرمگیری را آغاز کنید: جلوی آینه بایستید پوست گردو را روی تمام دندان هایتان بکشید؛ دقت کنید که سطح داخلی دندان هارا فراموش نکنید. انجام این کار یک الی دو دقیقه زمان می برد و همچنین توجه داشته باشید که پوست گردو به لب هایتان ساییده نشود  چرا که به علت داشتن ترکیبات قدرتمند ممکن است به لب هایتان آسیب بزند. بعد از اتمام کارتان لازم است پنج دقیقه صبر کنید تا پوست سبز گردو عمل جرمگیری را به طور کامل انجام بدهد. پس از مدت زمان پنج دقیقه دهان و دندان هایتان را با آب به طور کامل تمیز کنید به گونه ای که چیزی از پوست سبز گردو بر روی دندان ها باقی نماند؛ چرا که ممکن است به لثه ها آسیب وارد کند. از آن جا که  پوست سبز گردو برای دندان بسیار مفید و کاربردی می باشد، انجام موارد فوق به صورت مداوم، 2 تا 3 بار در هفته توصیه می شود.

آیا درست کردن خمیر دندان پوست گردو امکان پذیر است؟

برای درست کردن این خمیر دندان کافی است تا موارد زیر را تهیه کنید:

  •  60 گرم پودر پوست گردو
  •  ظرف آلومینیومی
  •  آب

پودر خمیر پوست سبز گردو

برای تهیه پودر پوست گردو کافیست تا پوست سبز آن را خشک کنید. سپس این پوست های خشک شده را توسط آسیاب به شکل پودری دربیاورید. حال 60 گرم از این پودر سبز رنگ را در مقدار مناسبی از آب حل کنید و در ظرف آلومینیومی بریزید و روی حرارت ملایم به مدت 10 دقیقه بجوشانید؛ در انتهای این زمان یک محلول نیمه آبکی تشکیل می شود که شکلی شبیه به خمیر دندان دارد. این محلول می تواند همانند مالش پوست گردو به صورت مستقیم روی دندان ها اثر داشته باشد ولی توجه داشته باشید که نهایت مدت ماندن آن روی دندان ها پنج دقیقه است. پس از استفاده از خمیر مذکور متوجه می شوید که پوست سبز گردو برای دندان ها بسیار مفید بوده و خاصیت جرمگیری و لکه بری و ضد میکروبی بسیار قوی دارد.

از سایر خواص پوست سبز گردو بیشتر بدانید!

  • پاکسازی صورت با پوست سبز گردو چگونه انجام می شود؟

با توجه به شرایط جوی نامناسب و تاثیرات مخربی که بر پوست دارد، استفاده از یک لایه بردار مناسب برای  پاکسازی پوست ضروری است؛ شاید باور کردنی نباشد اما پوست سبز گردو می تواند این کار را به بهترین شکل برای شما انجام بدهد.

اگر قصد دارید تا چگونگی استفاده از خواص پوست سبز گردو را به منظور لایه برداری و اسکراب پوستتان بدانید، با ما همراه باشید.

در ابتدا باید پوست سبز گردو را به خوبی آسیاب کنید تا به شکل پودری سبز رنگ در بیاید؛ سپس ین پودر را در ماسک هایی که به منظور مراقبت های پوستی استفاده می شوند، مخلوط کنید؛ وجود پوست گردو در این ترکیب می تواند تمامی سلول های مرده پوست را به خوبی از بین ببرد و در نتیجه رنگ آن را روشن تر سازد؛ همچنین وجود آن در کرم های مراقبت پوستی سبب می شود تا این محصولات به خوبی در عمق پوست نفوذ کرده و تاثیرات مثبت بیشتری داشته باشند.

  • از بین بردن موهای زائد، خواصی دیگر از پوست سبز گردو

از جمله خواص پوست سبز گردو می توان به کاهش رشد موهای زائد صورت اشاره داشت به طوری که استفاده مکرر در طی چندین ماه، باعث از بین رفتن کامل موها می شود. جالب است بدانید که این روش برای از بین بردن موهای زائد تمامی نقاط بدن روشی مناسب به شمار می رود.

حال این سوال مطرح می شود که استفاده از پوست سبز گردو به منظور رفع موهای زائد بدن، چگونه انجام می شود؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که ابتدا باید حجم زیادی از پوست گردو را بسوزانید، سپس یک قاشق از خاکستر حاصل را در یک لیتر آب بریزید و دوازده ساعت به ترکیب زمان بدهید. پس از انجام این مراحل میتوانید پنبه را به این مایع آغشته کرده و برای نقاط مورد نظر از آن استفاده کنید.

  • آیا رنگ کردن مو با پوست سبز گردو ممکن است؟

پوست گردو برای افرادی که خیلی زود دچار سفیدی مو شده اند کاربرد بسزایی دارد و باعث مشکی ودرخشان شدن مو می شود و مسلما بهتر از رنگ های شیمیایی است.

شما می توانید پوست سبز گردوی تازه را درون آب به مدت 30 دقیقه بجوشانید؛ به محلول جهت خنک شدن زمان بدهید؛ پس از آن می توانید ترکیب حاصل را به آرامی روی سر خود ماساژ دهید؛ بعد از اتمام این کار کلاه پلاستیکی را بر روی سر خود کشیده و30 دقیقه زمان بدهید. بعد از طی زمان نیم ساعته، موهایتان را با روغن جوجوبا  مجددا ماساژ دهید. این کار باعث می شود که رنگ بهتر جذب مو شود .

اگر در فصلی هستید که نمی توانید گردوی تازه تهیه کنید، کافی است از پوست خشک شده گردو که قبلا جمع آوری کرده اید استفاده کنید. نکته حائز اهمیت این است که برای ماساژ دادن این محلول از دستکش پلاستیکی استفاده کنید و بعد از انجام این کار دست خود را فورا با شامپو بچه شست وشو دهید.

از خواص پوست سبز گردو برای دندان چه می دانید؟

عوامل زیادی در میزان تاثیر پوست سبز گردو به عنوان رنگ مو، موثر هستند و رنگ دهی آن را تحت الشعاع قرار می دهند.  از جمله این عوامل به شرح زیر است:

  1. رنگ کردن موهای خود با حنا ویا مواد های شیمیایی غالب
  2. مصرف شامپوهایی که در آن سیلیکون به کار رفته باشد.
  3.  3.کراتین مو و روش هایی که برای درمان مو به کارگرفته شده است.

همچنین مصرف این محلول به افرادی که به پوست گردو حساسیت دارند توصیه نمی شود چرا که ممکن است بعد از مصرف این عصاره دچارعوارضی مانند سوختن  پوست سر شوند.

سخن پایانی

از گذشته تا به امروز استفاده از مواد طبیعی و گیاهی از اهمیت زیادی برخوردار بوده است چرا که این مواد اگر برای بدن سودی نداشته باشند، به آن آسیبی وارد نمی کنند؛ خواص پوست سبز گردو نیز یکی از این موارد است که نهالستان پالیز به سبب گستردگی کاربرد آن در موارد گوناگون نسبت به شرح آن در این محتوا اقدام کرد.

نهالستان پالیز بزرگترین نهالستان گردو در شمال غرب ایران بوده و با بیش از نیم  قرن تجربه و مدیریت جناب آقای سعید قاسمی، به ارائه خدمات مرتبط با خرید نهال به صورت مستقیم و غیر مستقیم بعلاوه خدمات مرتبط با باغداری می پردازد.

خرید انواع ارقام نهال گردو شناسنامه دار جهادکشاورزی، کشت نهال، آبیاری، تقویت خاک، کوددهی، هرس، آفت زدایی، درمان بیماری های گیاهی، احداث باغ و برداشت محصول، از جمله خدمات مذکور هستند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر، با مشاوران مجرب این مجموعه در ارتباط باشید!

تماس با پالیز گردو