پیش فروش نهال گردو آغاز شد.پیش خرید انواع نهال گردو در اولین بزرگترین مرکز تخصصی گردو در ایران بزرگترین تولید کننده انواع نهال گردو در کشور.کلیه نهال های مجموعه پالیز گردو زیر نظر مهندسین جهاد کشاورزی و کلینیک گیاه پزشکی و کادر فنی مجرب همراه با شناسنامه و گواهی بهداشت تولید و صادر می گردد. افتخار خانواده ما تجربه ۱۰۰ سال تولید نهال گردوست.پالیز گردو با فعالیت ۱۰۰ ساله در زمینه کاشت نهال گردو جدآ جد (پدر به پسر) بعنوان تولید کننده اختصاصی نهال گردو در ایران شناخته شده که فعالیت پیوند گردو را از سال ۸۴ اغاز نموده است

مدیریت 09144501003
مشاوره 09144501007

چگونه محصول گردو خود را بفروشم؟

درخت گردو از جمله درختانی است که بازار فروش میوه ی آن بسیار گرم است. میوه ی درخت گردو، برگ و پوسته ی میوه و… هرکدام مصارف متعددی دارند و هر کدام به نحوی به بهبود زندگی انسان ها کمک میکنند. از این رو کاشت نهال گردو در باغ و یا تاسیس باغ گردو برای باغداران با سوددهی بسیار عالی همراه است. در این بهش به بازارهایی که میتوان در آن، محصول درخت گردو را ارائه کرد، میپردازیم.

میوه ی گردو

فروش میوه ی گردو اولین موردی است که ممکن است به ذهن همه ی افراد خطور کند. مغز گردو به اشکال مختلف به فروش میرسد و قیمت آن در اشکال مختلف، متفاوت است. استفاده از گردو به صورت تازه میتواند با پوسته ی سبز رنگ؛ با پوسته ی چوبی و یا به صورت مغز شده باشد. معمولا از مغز گردو در کنار سفره ی صبحانه و در روند پخت و پز برخی از غذاها، برای تزیین غذا، به عنوان خشکبار و یا مصارف دیگری، استفاده میشود. رنگ مغز گردو به نوع رقم و نحوه ی خشک کردن آن وابسته است.

نکته : اگر از آفتاب مستقیم و شدید برای خشک کردن پوسته ی گردو استفاده کنیم، مغز آن سیاه میشود.

فروش گردو

باید توجه داشت که هر رقم از گردو با توجه به بزرگی و کوچکی مغز، رنگ مغز و نوع آن، قیمت های متعددی دارد. برخی از تولیدی ها مغز گردو را با بسته بندی های زیبایی ارائه میدهند که این موضوع به افزایش قیمت آن می‌انجامد.

استفاده در کارخانه تولید مربا

شاید کمتر افرادی وجود دارند که نام مربای گردو به گوششان خورده باشد. جالب است بدانید مربای بسیار خوش طعم گردو دارای خواص درمانی متعددی نیز میباشد. مربای گردو ملین است و باعث تقویت آپانتیس میشود. از بروز سنگ کلیه و سنگ کیسه صفرا جلوگیری میکند و مقوی مغز است. همچنین به جذب آهن و جلوگیری از بروز حمله قلبی کمک شایانی خواهد کرد. بنابراین فروش گردو به کارخانه های تولید مربا میتواند باعث سودآوری برای باغداران بشود.

مغز گردو آسیاب شده

استفاده از مغز گردوی آسیاب شده بسیار ساده تر از استفاده از مغز آن است. درواقع به این ترتیب به مشتریان در روند پخت و پز کمک خواهید کرد. بسیاری از افراد مایلند در ازای دریافت خدمات بیشتر، پول بیشتری پرداخت کنند. مغز گردوی آسیاب شده را میتوان در بسته بندی های شکیل تری ارائه داد. به این ترتیب میتوانید سود بیشتری از آن دریافت کنید.

مغز گردو

پوست گردو

جالب است بدانید از دورریز و پوست گردو نیز میتوان درآمدزایی داشت. پوست گردو را به صورت آسیاب شده به خریداران ارائه داده و درآمدزایی بسیار مطلوبی داشته باشید. میتوان پوست گردو را صادر کرد. و یا به تولیدکنندگان کربن اکتیو برای تولید خوراک دامی فروخت. همچنین کسانیکه عملیات حفاری انجام میدهند نیز، نیازمند به پوست گردو هستند. پوست گردو برای بدن انسان نیز مفید است و میتوان از جوشانده ی آن برای درمان برخی از بیماری ها استفاده کرد.

برگ گردو

برگ گردو نیز خواص بسیاری برای بدن انسان دارد. مردم زیادی برای درمان بیماری هایشان از دم کرده ی برگ گردو استفاده میکنند. به این ترتیب فروش برگ گردو، یکی دیگر از بازارهای گرم، برای گردو است.

برگ گردو

پوسته تنه درخت گردو

البته که ما توصیه نمیکنیم درختان خود را زخمی کنید. چرا که زخم شدن تنه ی درخت عامل بروز بیماری های متعددی در درخت گردو است. اما جالب است بدانید پوسته ی تنه ی درخت گردو نیز خواص بسیار زیادی دارد. افراد بسیار از دمنوش های پوست تنه ی درخت گردو برای درمان بیماری ها بهره میبرند.

تنه گردو

پوست گردو برای تولید رنگ

بسیاری از کارخانه های تولید حاضرند پوست گردوی شما را با قیمت بسیار مناسبی بخرند و برای مصارفی همچون تولید رنگ از آن استفاده کنند. رنگ طبیعی گردو با ماندگاری بسیار عالی برای رنگ آمیزی پارچه و چوب و نخ و… به کار میرود. و فروش پوست گردو از این طریق میتواند درآمدزایی بسیار عالی برای شما به همراه داشته باشد.

تولید رنگ درخت گردو

چوب گردو برای تولید مبل

زمانیکه درختان گردوی شما دچار کهولت سن میشوند نیز میتوان از آنها درآمدزایی داشت. از چوب درختان گردو برای تولید مبل و میز و صندلی و… استفاده میشود. بنابراین چوب این درختان نیز یک بازار بسیار عالی برای باغداران گردو ایجاد میکند.

استفاده در کارخانه های تولید شامپو و…

حتما تا به حال محصولات بسیار زیادی را شنیده اید که از عصاره ی گیاهی استفاده میکنند. عصاره ی گردو با خواص بسیار زیادی که دارد برای تولید شامپو و… به کار میرود.

چوب گردو

خواص درمانی گردو

گردو به داروی ضد سرطان مشهور است. استفاده از روزی چند عدد گردو میتواند به بهبود سلامت بدن کمک کند. علاوه بر جلوگیری از سرطان، بهبود عملکرد مغز و قلب؛ برای کاهش وزن، درمان یبوست، کاهش کلسترول خون، استفاده در دوران شیردهی، برای بهبود پوست و مو، درمان دیابت؛ بسیار مفید برای رشد کودکان، درمان ریفلاکس معده و… از سایر خواص درمانی گردو است. که برخی از افراد برای خواص درمانی آن را مصرف میکنند.

فواید درمانی گردو

نتیجه گیری

تمامی مواردی که در بالا به آن اشاره شد، بازارهای بسیار پرسود برای فروش گردو است. درخت گردو یک درخت پرفایده برای باغداران است. راه اندازی باغ گردو نیازی به سرمایه گذاری بسیار زیادی ندارد و از طرفی هزینه های نگهداری و آبیاری و سمپاشی درخت بسیار کمتر از سایر درختان میوه دار است. در نتیجه درخت گردو یک درخت اقتصادی با بازدهی بسیار بالا است.

نهالستان پالیز گردو با مدیریت سعید قاسمی با بیش از نیم قرن تجربه درحوزه ی پرورش و فروش نهال گردو در سراسر کشور میباشد. نهالستان سعید قاسمی دارای شماره ثبت اختراع و گواهینامه ی معتبر سالیان سال است که به عنوان بزرگ ترین نهالستان گردو در شمال غرب ایران شناخته میشود. این نهالستان قادر است انواع ارقام گردو را در هر مقیاسی برای مشتری فراهم کند. اگر قصد خرید نهال گردو را دارید، حتما با مشاوران ما در نهالستان سعید قاسمی تماس بگیرید تا علاوه بر دریافت نهال های باکیفیت و با ضمانتامه ی معتبر؛ از مشاوره های رایگان ما نیز بهره مند شوید.

تماس با پالیز گردو