پیش فروش نهال گردو آغاز شد.پیش خرید انواع نهال گردو در اولین بزرگترین مرکز تخصصی گردو در ایران بزرگترین تولید کننده انواع نهال گردو در کشور.کلیه نهال های مجموعه پالیز گردو زیر نظر مهندسین جهاد کشاورزی و کلینیک گیاه پزشکی و کادر فنی مجرب همراه با شناسنامه و گواهی بهداشت تولید و صادر می گردد. افتخار خانواده ما تجربه ۱۰۰ سال تولید نهال گردوست.پالیز گردو با فعالیت ۱۰۰ ساله در زمینه کاشت نهال گردو جدآ جد (پدر به پسر) بعنوان تولید کننده اختصاصی نهال گردو در ایران شناخته شده که فعالیت پیوند گردو را از سال ۸۴ اغاز نموده است

مدیریت 09144501003
مشاوره 09144501007

ازخاصیت ضد تهوع گردو بیشتر بدانید.

گردو میوه ای از یک نوع درخت خاص با ظاهری چروکیده و پوستی سخت است که بیشتر در ایران یافت می شود و می توان گفت که به نوبه ای ایران منشا پیدایش آن است. گردو دارای انواع مختلف ویتامین ها، پروتئین ها، فیبر و … است که هر کدام از اینها یک خاصیت جداگانه را در گردو پدید می اورد.  مجموعه پالیز گردو به عنوان معتبر تربن و تخصصی ترین مرجع خرید بهترین نهال گردو، قصد دارد در این به شما کمک کنیم تا با خاصیت ضد تهوع گردو یا به زبانی دیگر با گردو ضد تهوع بیشتر آشنا شوید.

گردو چه خاصیت هایی دارد؟

همانطور که پیش تر به طور خلاصه به آن اشاره شد، گردو دارای خواص زیادی از جمله خاصیت های دارویی و جلوگیری و کمک در برخی بیماری ها است. مانند گردو ضد تهوع که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

خواص داروی گردو

در اینجا به طور مختصر به شرح برخی از آن ها می پردازیم:

  1. کمک به عملکرد مغز: این خاصیت را به دلیل وجود امگا پدید می آید.
  2. کمک به کارکرد قلب: به دلیل جلوگیری از سفت شدن سرخرگ ها و حفاظت از انعطاف آنها.
  3. خاصیت ضد سرطان:به دلیل کاهش لیپیدهای خون.
  4. کمک به کاهش وزن:به دلیل وجود چربی و پروتئین مورد نیاز برای بدن هر فرد.
  5. کمک به سلامت پوست:به دلیل وجود ویتامین B در آن و خاصیت ضد استرسی ویتامین B.
  6. کمک به سالمت مو:به دلیل وجود پتاسیم و امگا.
  7. کمک به رشد کودکان:تامین انرژی مورد نیاز کودک در طول روز و کمک به رشد فیزیکی او.
  8. کمک به بانو های باردار: خانم های باردار با مصرف روزی یک عدد گردو می توانند هم از خاصیت ضدتهوع گردو بهره ببرند و هم به صافی و سلامت پوست خود کمک کنند.

فایده مصرف گردو ضد تهوع چیست؟

به علاوه خاصیت هایی که در بالا به آنها اشاره کردیم، گردو فواید بسیار دیگری هم دارد که این فواید به شرح زیر هستند:

  • این ماده خوراکی به خون سازی و همچنین تصفیه خون در بدن کمک شایانی می کند.
  • به درمان بیماری ها علی الخصوص بیماری های ریوی کمک می کند.
  • به افرادی که نمی توانند به راحتی بخوابند یا در استراحت دچار مشکل هستند کمک می کند.
  • همانطور که در بالا به آن اشاره شد گردو ضد تهوع است و به درمان تهوع کمک می کند.

مضرات گردو برای ضد تهوع

درمان حالت تهوع با مصرف گردو علی الخصوص در دوران بارداری

  • بر اساس تحقیقات صورت گرفته توسط پژوهشگران ثابت شده است که حالت تهوع در خانم های باردار  است. B6کمبود ویتامین
  • به دلیل ویتامین غذاهایی که حاوی هستند، B6پس در نتیجه خانم های باردار می توانند با مصرف
  • یا مکمل های دارویی این ماده را در بدن خود تامین کنند و ازحالت تهوع خود جلوگیری به عمل آورند.
  • یکی از این ماده های غذایی که ما در اینجا به آن می پردازیم، گردو ضد تهوع دارای منبع سرشاز از ماده است که دارای خاصیت ضد تهوع بوده و علی الخصوص به خانم های باردار بسیار کمک می کند.

ویتامین های گردو چیست؟

همانطور که پیشتر نیز به این موضوع به طور مختصر اشاره کردیم گردو سرشار از ویتامین ها و پروتئین های مختلف است که در اینجا آنها را نام میبریم.

خاصیت های گردو

ویتامین هایی که در گردو ضد تهوع می شوند:

  • ویتامین B6
  • مس و اسید فولیک
  • ویتامین E
  • فسفر و منگتز بیشتر در مغزها و سبزیجات

این ویتامین ها همچنین برای تقویت سیستم ایمنی بسیار مفید بوده و در نتیجه تقویت سیستم ایمنی منجر به کاهش کم خونی و حالت تهوع خواهد شد.

مضرات زیاده روی در مصرف گردو

همانطور که می دانید بیشتر مواد غذایی علی الخصوص گردو ضد تهوع دارای خواص زیادی مانند ضد تهوع بودن هستند.  اما افراط یا زیاده روی در مصرف هر ماده نه تنها خواص آنها را به طور کامل از بین می برد، بلکه باعث می شود که آن خواص به طور کاملا برعکس عمل کرده و برای بدن مضر شوند. گردو نیز از این قائده و قانون مستثناء نبوده و زیاده روی در مصرف آن باعث ضرر رساندن به بدن می شود که این ضررها عبارتند از:

  • زیاده روی در مصرف گردو باعث افزایش وزن می شود.
  • گردو ممکن است در اثر افراطی مصرف شدن باعث ایجاد حساسیت در بدن شود.
  • ممکن است در بدن کهیر یا تورم به وجود بیاورد.
  • باعث به وجود آمدن امراض و ناراحتی های گوارشی مانند اسهال می شود.
  • اگر در مصرف گردو ضد تهوع زیاده روی شود نه تنها خاصیت ضد تهوع بودن را از دست می دهد بلکه به طور برعکس، خود باعث ایجاد تهوع می شود.
  • افراط در مصرف آن باعث  کاهش یافتن مواد معدنی در بدن و جذب آن می شود.

ازخاصیت ضد تهوع گردو بیشتر بدانید.

سخن پایانی

در این مقاله به گردو ضد تهوع و خواص آن علی الخصوص خاصیت ضد تهوع بودن آن پرداختیم.

گفتیم که گردو دارای ویتامین ها و پروتئین ها و فیبر است که این مواد، خواصی مانند کمک به عملکرد مغز، کمک به عملکرد قلب، کاهش کلسترول خون و در نتیجه آن جلوگیری از سکته قلبی، کمک به کاهش وزن، کمک به کاهش و رفع حالت تهوع علی الخصوص در خانم های باردار، به سلامت پوست و مو و کمک به رشد کودکان را دارا می باشد.

همچنین در بالا به معرفی ویتامین هایی که در این ماده غذایی است پرداختیم که یکی از مهمترین آن ویتا b6  است که بسیاری از خواص گردو مانند ضد تهوع بودن آن به دلیل وجود همین ماده در آن است همچنین در بالا به معرفی ویتامین هایی که در این ماده غذایی است پرداخیتم که یکی از مهم ترین آن است که بسیاری از خواص گردو مانند ضد تهوع بودن آن به دلیل وجود همین ماده است.  B6 ویتامین

از دیگر ویتامین های موجود در گردو می توان به مس، اسید فولیک، فسفر و منگنز اشاره کرد. و در اخر این نکته را بیان داشتیم که اگرچه بسیاری از مواد خوراکی و همینطور گردو ضد تهوع دارای خواص بسیاری است اما اگر در مصرف آن زیاده روی شود و به صورت افراطی مصرف شود نه تنها خواص خود را از دست داده بلکه خواص آن به طور کامل برعکس عمل کرده و باعث ضرر رساندن به بدن می شود. به عنوان مثال گردو در صورت مصرف افراطی نه تنها باعث جلوگیری از تهوع نشده بلکه خاصیت ضد تهوع بودن خود را از دست داده و بالعکس منجر به تهوع یا سرگیجه می شود. یا نه تنها به کاهش وزن کمکی نمی کند بلکه خود عاملی برای افزایش وزن خواهد شد. در نتیجه با اینکه این ماده غذایی خواص بسیاری دارد اما هر شخص با توجه به نیاز و ساختار بدنی خود باید آن را در رژیم غذایی خود جا دهد تا به بدن خود ضرر نرساند مجموعه پالیز گردو به سب اهمیت تندرستی مخاطبان، در این محتوا به سایر خواص گردو برای سلامتی از جمله گردو ضد تهوع پرداخت.

پالیز بزرگ ترین نهالستان گردو در شمال غربی کشور بوده که با اخذ تمامی مجوز های لازم از جمله جهاد کشاورزی جهت افزاش اطمینان مشتریان و همچنین با مدیریت جناب آقای سعید قاسمی، به ارائه خدماتی از قبیل فروش و پیش فروش انواع اقسام نهال گردو کمیاب، پیوندی، لیبل دار، مورد تایید جهاد کشاورزی و ژنوتیپ ها و همچنین خدمات مرتبط با باغداری مانند احداث باغ، کاشت نهال، آبیاری، کوددهی، هرس، آفت زدایی، رفع و درمان بیماری های گیاهی و… می پردازد. مخاطبان می توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر و قیمت روز انواع نهال گردو، با مشاوران مجرب پالیز در ارتباط باشند.

تماس با پالیز گردو