پیش فروش نهال گردو آغاز شد.پیش خرید انواع نهال گردو در اولین بزرگترین مرکز تخصصی گردو در ایران بزرگترین تولید کننده انواع نهال گردو در کشور.کلیه نهال های مجموعه پالیز گردو زیر نظر مهندسین جهاد کشاورزی و کلینیک گیاه پزشکی و کادر فنی مجرب همراه با شناسنامه و گواهی بهداشت تولید و صادر می گردد. افتخار خانواده ما تجربه ۱۰۰ سال تولید نهال گردوست.پالیز گردو با فعالیت ۱۰۰ ساله در زمینه کاشت نهال گردو جدآ جد (پدر به پسر) بعنوان تولید کننده اختصاصی نهال گردو در ایران شناخته شده که فعالیت پیوند گردو را از سال ۸۴ اغاز نموده است

مدیریت 09144501003
مشاوره 09144501007

چه ارتباطی بین مصرف گردو و دیابت وجود دارد؟

مقدمه‌ای برای گردو و دیابت

در ابتدا بهتر است به تفاوت میان دیابت نوع یک و دو بپردازیم. زمانی که فردی دیابت نوع یک دارد، یعنی بدن او نمی‌تواند انسولین کافی تولید کند. اما در دیابت نوع دو اینگونه نیست و درحقیقت بدن فرد نمی‌تواند از هورمون انسولین استفاده کند و به همین دلیل قند خون او افزایش می‌یابد. از جمله عواملی که می‌تواند باعث دیابت نوع دو شود، می‌توان به کاهش و یا نداشتن تحرک، چاقی بیش از حد، سندروم تخمدان پلی کیستیک، دیابت بارداری و… اشاره کرد. اما امروزه با تحقیقاتی که بر روی گردو و کنترل دیابت انجام شده است، ارتباطی را بین گردو و دیابت پیدا کرده‌اند. مواد مغذی و مفیدی که در گردو وجود دارند، باعث می‌شوند که قند خون شما کنترل شده و حتی برخی از افراد محقق در این زمینه اعتقاد دارند که مصرف گردو باعث می‌شود که احتمال ابتلا به دیابت نوع دو در شما کاهش یابد.

باید از خواص شگفت‌انگیز و فوق‌العاده گردو غافل شوید.

بنابراین اگر از مصرف داروهای شیمیایی دیابت خسته شده‌اید و یا سابقه این بیماری را در خانواده دارید و می‌خواهید از ابتلا به دیابت جلوگیری کنید، نباید از خواص شگفت‌انگیز و فوق‌العاده گردو غافل شوید. اگر می‌خواهید خیالتان از کیفیت گردو مصرفی راحت باشد و رژیم غذایی با قیمت مناسب‌تری نیز داشته باشید، می‌توانید نهال‌های گردو را خریداری و در سال‌های آینده از محصولات سالم باغ خود استفاده کنید.

مجموعه پالیز گردو در زمینه فروش نهال گردو، احداث باغ، نگهداری و کاشت، کوددهی، رسیدگی به آفات و بیماری درخت گردو، هرس و… فعالیت می‌کند و در این مسیر همراه باغداران خواهد بود تا بتوانند به صورت کاملا رایگان با کارشناس‌ها صحبت کرده و سپس با اطمینان کامل نهال موردنظر را به صورت مستقیم و حضوری  و یا به صورت غیرمستقیم و آنلاین خرید اینترنتی نهال گردو از این مجموعه سفارش دهند.

گردو چه تاثیری بر دیابت نوع یک دارد؟

با توجه به آزمایشاتی که در زمینه خواص گردو برای دیابت نوع یک انجام شده است، می‌توان به رابطه مثبت گردو و دیابت اشاره کرد. اولین خاصیت و ویژگی که می‌خواهیم به آن بپردازیم، وجود فلانوئید‌ها در عصاره برگ گردو است که این ماده می‌تواند به افرادی که دیابت نوع یک دارند، کمک کرده تا شدت بیماری خود را کاهش و بیماری را درمان کنند. از دیگر تاثیرات مثبتی که گردو بر دیابت نوع یک می‌گذارد، می‌توان به ترمیم اندام داخلی فرد دیابتی یعنی پانکراس اشاره کرد، زیرا عصاره گردو می‌تواند به بهبود عملکرد پانکراس کمک کند.

با توجه به آزمایشاتی که در زمینه خواص گردو برای دیابت نوع یک انجام شده است

بنابراین این نهال گردو تمام تلاش خود را می‌کند تا به سلامت شما کمک کرده و درمان سالم و طبیعی برای دیابت باشد. اگر می‌خواهید نهال‌های گردو باکیفیت و درجه یکی را برای زمین خود سفارش دهید و از میوه و برگ آن برای درمان و کنترل دیابت خود استفاده کنید، با ما تماس بگیرید.

خواص گردو برای درمان دیابت نوع دو چیست؟

یکی از مشکلات افرادی که دیابت نوع دو دارند، چاقی و اضافه وزن است. بعد از بررسی و آزمایشات دقیقی که بر روی این افراد انجام شد، متوجه شدند که عصاره گردو می‌تواند نقش مهمی در کاهش قند خون، بهبود عملکرد سیستم ایمنی و تنظیم وزن بدن داشته است. اما دانشمندان معتقد هستند که گردو تاثیر بهتری بر روی کنترل و درمان دیابت نوع یک دارد و به همین دلیل پیشنهاد می‌کنند که برای تاثیرگذاری بیشتر آن برای دیابت نوع دو باید مصرف عصاره گردو در این افراد به صورت اصولی و استاندارد افزایش یابد.

اگر می‌خواهید از اثرات مثبت گردو  بر دیابت بدانید، باید گفت که پروتئین و فیبر موجود در گردو

اگر می‌خواهید از اثرات مثبت گردو  بر دیابت بدانید، باید گفت که پروتئین و فیبر موجود در گردو به صورت تدریجی به قند تبدیل می‌شود و همچنین به دلیل حجم مواد مغذی بالایی که دارد، باعث می‌شود که افراد دیابتی دیرتر احساس گرسنگی کنند و بنابراین قند خون آن‌ها پایین می‌آید. از دیگر ارتباطی که می‌توان بین گردو و دیابت درنظر گرفت، چربی مفید، ویتامین E و آنتی اکسیدان‌هایی است که در این میوه وجود دارد و به سلامت اندام‌ها و عملکرد آن‌ها کمک خواهد کرد. درنتیجه اگر دچار بیماری دیابت هستید و یا می‌خواهید از سلامت خود محافظت کنید، بهتر است تعداد مشخصی گردو را در برنامه غذایی خود قرار دهید تا بعد از مدتی شاهد تاثیرات مثبت آن بر روی دستگاه گوارش، قند خون و دیابت، قلب و عروق، اضافه وزن و… باشید.

گردو چند درصد بر روی قند خون تاثیر می‌گذارد؟

اگر به مدت سه ماه از گردو در رژیم غذایی خود استفاده کنید، می‌توانید شاهد اثرات مثبت آن را بر روی قند خون باشید. درست است که این تاثیر حدود ۰.۳ درصد بوده، اما باید بدانید که در زمان طولانی همین درصدهای کم نیز می‌تواند نتیجه خوبی برای افراد دیابتی داشته باشد.

اگر به مدت سه ماه از گردو در رژیم غذایی خود استفاده کنید

نمی‌توان ادعا کرد که استفاده از گردو به طور کامل دیابت شما را درمان خواهد کرد، اما نتایج خوب آن درباره ترمیم اندام‌ها و کنترل قند خون می‌تواند ما را به روزی امیدوار می‌کند که دیگر درمان بیماری دیابت نوع یک و دو دارو شیمیایی نیست. همچنین اگر گردو در دسترس شما نیست، می‌توانید از روغن‌های گردو طبیعی استفاده کنید. این روغن‌ها اگر به صورت ارگانیک تهیه شده باشند، همان ویژگی‌های مثبت گردو را خواهند داشت.

جمع‌بندی ارتباط بین گردو و دیابت

اکنون که می‌دانید چه ارتباطی بین گردو و دیابت وجود دارد، حتما متوجه شدید که داشتن یک رژیم غذایی اصولی به همراه ورزش چقدر می‌تواند بر روی کنترل و درمان بیماری‌های مختلف تاثیر بگذارد. آنتی اکسیدان، چربی مفید، ماده معدنی مس، منگنز، ملاتونین، امگا ۳ و ۶، پروتئین و… موجود در گردو می‌توانند باعث بهبود عملکرد اندام‌های داخلی مانند پانکراس، افزایش رشد مو، جلوگیری از پوکی استخوان، تقویت سیستم ایمنی، بهبود کیفیت خواب، کنترل قند خون و… ‌شوند. بنابراین اگر می‌خواهید یک روش طبیعی و تاثیرگذار برای کنترل دیابت نوع یک و دو داشته باشید، مصرف گردو را فراموش نکنید.

اما همانطور که می‌دانید ارگانیک بودن و سالم بودن گردو می‌تواند بر روی نتیجه تاثیرگذار است، بنابراین اگر می‌خواهید از گردوهای باکیفیت در رژیم غذایی خود استفاده کنید، می‌توانید با پالیز گردو به عنوان مجموعه تخصصی پرورش و فروش نهال گردو تماس بگیرید تا کارشناس‌ها با توجه به موقعیت جغرافیایی باغ و شرایط منطقه، بهترین و مناسب‌ترین نهال گردو شناسنامه‌دار را به شما پیشنهاد دهند.

تماس با پالیز گردو