پیش فروش نهال گردو آغاز شد.پیش خرید انواع نهال گردو در اولین بزرگترین مرکز تخصصی گردو در ایران بزرگترین تولید کننده انواع نهال گردو در کشور.کلیه نهال های مجموعه پالیز گردو زیر نظر مهندسین جهاد کشاورزی و کلینیک گیاه پزشکی و کادر فنی مجرب همراه با شناسنامه و گواهی بهداشت تولید و صادر می گردد. افتخار خانواده ما تجربه ۱۰۰ سال تولید نهال گردوست.پالیز گردو با فعالیت ۱۰۰ ساله در زمینه کاشت نهال گردو جدآ جد (پدر به پسر) بعنوان تولید کننده اختصاصی نهال گردو در ایران شناخته شده که فعالیت پیوند گردو را از سال ۸۴ اغاز نموده است

مدیریت 09144501003
مشاوره 09144501007

با بهترین زمان مصرف گردو آشنا شوید.

مقدمه

آیا می‌دانید گردو را باید در کدام وعده غذایی مصرف کنید؟ گردو با توجه به خواص بسیاری که دارد، یکی از مهم‌ترین بخش رژیم غذایی افراد در سنین و جایگاه‌های مختلف است. اما همین گردو اگر در زمان نادرستی مصرف شود، ممکن است مشکلاتی مانند اختلال در خواب، هضم سخت و… را به همراه داشته باشد. به همین دلیل در ادامه به شما خواهیم گفت که بهترین زمان مصرف گردو چه ساعاتی از شبانه‌روز است و چرا باید به این موضوع اهمیت دهید. همچنین اگر همیشه نگران پیدا کردن گردوهای باکیفیت در بازار هستید، بهتر است با خرید نهال‌های گردو از مجموعه‌ای باتجربه، خیالتان را از یک رژیم غذایی سالم و با قیمت مناسب راحت کنید.

بهترین زمان مصرف گردو صبح یا عصر یا شب است؟

به صورت کلی پیشنهاد می‌شود که گردو را در صبح مصرف کنید، زیرا باعث تقویت حافظه شما، بالا رفتن قوای بدنی و… می‌شود و همچنین بعد از مدتی که گردو را در وعده غذایی صبح خود قرار دهید، متوجه خواهید شد که کیفیت زندگی و سلامت و ایمنی بدن شما چقدر بهتر شده است. همچنین از دیگر دلایلی که مصرف گردو در عصر را پیشنهاد نمی‌کنند، هضم سریع‌تر گردو در صبح و فراهم کردن انرژی برای سلول‌های بدن در ادامه‌ی روز است. در حالی‌که اگر گردو را در عصر یا شب مصرف کنید، دیگر زمان زیادی برای هضم و سوختن انرژی آن نخواهید داشت.

بعضی از افراد حوصله آماده کردن صبحانه‌ را ندارند و فقط خوراکی‌های آماده مانند کیک و… را ترجیح می‌دهند، بنابراین به این افراد باید توصیه کرد که حتما چند گردو در وعده صبحانه میل کنند، زیرا حتی مصرف کم گردو نیز می‌تواند انرژی کافی را برای انجام کارهای روزانه تامین کند و همانطور که می‌دانید بسیار سالم‌تر از خوراکی‌های قندی و حاضری است و همچنین به دلیل افزایش متابولیسم بدن، دیگر نگرانی نیز برای اضافه وزن وجود نخواهد داشت.

همچنین از دیگر دلایلی که مصرف گردو در عصر را پیشنهاد نمی‌کنند

درباره مصرف گردو در شب باید گفت که هیچ وقت پیش از خواب گردو نخورید، زیرا ممکن است باعث اختلال در خواب و همچنین باعث ایجاد احساس سنگینی و اذیت شدن شما شود. اما مصرف گردو در ساعات ابتدایی شب به دلیل وجود فیبر باعث می‌شود که مشکلات یبوست پیدا نکنید و همچنین اشتها کمتری نیز برای وعده شام داشته باشید. اما به صورت کلی پیشنهاد می‌کنیم که هر زمانی که احساس گرسنگی کردید، به جای انتخاب خوراکی‌های ناسالم و کارخانه‌ای به سراغ گردو بروید؛ زیرا بهترین زمان مصرف گردو، زمانی است که کمی احساس گرسنگی دارید و می‌خواهید تمایل شدید به خوراکی را تا وعده غذایی اصلی در خود کنترل کنید.

چه زمانی نباید از گردو استفاده کرد؟

بعد از اینکه درباره بهترین زمان مصرف گردو صحبت کردیم، باید درباره زمان‌های نامناسب مصرف گردو نیز صحبت کنیم. اولین توصیه‌ای که به شما می‌کنیم این است که اگر می‌خواهید مشکلاتی در هضم گردو و دستگاه گوارش پیدا نکنید، بهتر است گردو را بعد از چای غلیظ یا خرمالو نخورید؛ زیرا اسید تانیک موجود در این خوراکی‌ها با پروتئین و کلسیم موجود در گردو واکنش نشان خواهد داد و همچنین ترکیب آن‌ها باعث کاهش ارزش غذایی گردو نیز می‌شود. در آخر اگر بیماری خاصی دارید، بهتر است برای مصرف گردو با پزشک خود صحبت کنید تا از ایجاد مشکلات ناخواسته در بدن جلوگیری کنید.

باید درباره زمان‌های نامناسب مصرف گردو نیز صحبت کنیم

چرا باید بهترین زمان مصرف گردو را بدانید؟

همانطور که می‌دانید گردو خواص بسیاری دارد و به دلیل ویتامین و امگا۳ و آنتی اکسیدان و… برای حفظ سلامت و کنترل برخی از بیماری‌ها مهم است، اما مانند تمام مواد غذایی اگر در زمان درست و مقدار کافی مصرف نشود، می‌تواند تاثیر معکوسی داشته باشد و به همین دلیل توصیه شده است که به زمان مصرف گردو توجه کنید. به عنوان مثال به دلیل اینکه گردو باعث بالا رفتن حرارت بدن می‌شود، پیشنهاد می‌کنند که حتما در رژیم غذایی خود در فصل سرد آن را مصرف کنید. همچنین اهمیت این موضوع زمانی بیشتر می‌شود که شما قصد کاهش یا اضافه وزن و یا بیماری خاصی داشته و حتی یک ورزشکار حرفه‌ای باشید و باید از رژیم غذایی سالم و اصولی پیروی کنید، بنابراین در این حالت توجه بهترین زمان مصرف گردو بسیار مهم خواهد بود تا بتوانید انرژی موردنظر خود را از گردو بدست آورید.

چرا خرید نهال گردو پیشنهاد می‌شود؟

اینکه بدانید گردو در چه شرایطی رشد کرده و آیا نگهداری آن به صورت کاملا اصولی بوده است یا خیر، بسیار اهمیت دارد. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم که اگر می‌خواهید خیالتان از کیفیت و سالم بودن گردوها راحت باشد و همچنین بتوانید با هزینه کمتری این میوه ارزشمند را در رژیم غذایی خود قرار دهید، نهال‌های گردو درجه یک را تهیه کنید. اصلا نگران پیدا کردن نهال‌های باکیفیت گردو نباشید، زیرا مجموعه پالیز گردو از ابتدای انتخاب نهال گردو تا سفارش و خرید آن همراه شما است.

اینکه بدانید گردو در چه شرایطی رشد کرده و آیا نگهداری آن به صورت کاملا اصولی بوده است

باغداران می‌توانند به صورت کاملا رایگان با کارشناس‌های مجموعه صحبت کرده و سپس اقدام به سفارش اینترنتی یا حضوری نهال‌های گردو کنند. حتی این مجموعه در زمینه تمام اقدامات ضروری کاشت و نگهداری از درخت‌های گردو مانند هرس، کوددهی، احداث باغ گردو و… فعالیت می‌کند و با توجه به شرایط آب‌وهوایی منطقه نهال مناسب گردو را به شما پیشنهاد خواهد داد.

روش پیشنهاد برای مصرف گردو

اگر هضم مواد غذایی مانند گردو برای شما مشکل است، می‌توانید برای استفاده بهتر از خواص و مزایای آن، مغز گردو را ۲۴ ساعت داخل آب بگذارید تا بتوانید در صبح آن را مصرف کنید. این کار باعث می‌شود که مغز گردو نرم‌تر شده و کلسترول بد آن نیز کاهش یابد و بنابراین هضم آن راحت‌تر و جذب مواد مفید داخل گردو نیز سریع‌تر خواهد شد. بنابراین اگر منع پزشکی ندارید، استفاده از گردو در رژیم غذایی را فراموش نکنید

اگر هضم مواد غذایی مانند گردو برای شما مشکل است

سخن پایانی برای بهترین زمان مصرف گردو

دانستن بهترین زمان مصرف گردو به شما کمک می‌کند تا یک رژیم غذایی اصولی داشته باشید و بتوانید با فراهم کردن انرژی موردنیاز بدن از مواد غذایی سالم، به سراغ خوراکی‌های مضر نروید. به صورت کلی مصرف گردو در صبح پیشنهاد می‌شود تا بتوانید یک روز پرانرژی را شروع کنید و دیرتر خسته شوید و مصرف گردو در ابتدای شب نیز باعث کمک به بهبود عملکرد دستگاه گوارش خواهد شد.

اگر می‌خواهید خیالتان از کیفیت گردوها راحت باشد و بدانید در چه شرایطی و با کدام سم از آن‌ها نگهداری شده است، بهتر است با کارشناس‌های مجموعه تخصصی پالیز گردو تماس گرفته و به صورت کاملا رایگان از آن‌ها برای انتخاب و خرید نهال‌ گردوی مرغوب و شناسنامه‌دار کمک بگیرید. این مجموعه تخصصی کیفیت نهال‌های خود را تضمین کرده و شما می‌توانید با سفارش آن‌ها می‌توانید بهترین باغ گردو را داشته باشید.

تماس با پالیز گردو